עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סלקט – Select: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות סלקט – Select – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סלקט – Select במספר הטלפון: 03-9314719.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות סלקט – Select – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר select-fashion.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות סלקט – Select – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סלקט – Select באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות סלקט – Select – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות סלקט – Select – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סלקט – Select באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות סלקט – Select – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סלקט – Select באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות סלקט – Select – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות סלקט – Select – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות סלקט – Select לכתובת הבאה: הסדן 7, חולון.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.