עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סמלת: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות סמלת – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סמלת במספר הטלפון: 03-565-5555.
שעות פעילות: ימים א'-ה': בשעות 8:00-18:00. יום ו': בשעות 8:00-13:00.
מספרי טלפון נוספים:
פקס: 03-5655626
שירות לקוחות סמלת – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר mca.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות סמלת – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות סמלת – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות סמלת – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות סמלת – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סמלת באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות סמלת – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות סמלת – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות סמלת לכתובת הבאה: המגשימים 6א', פתח תקווה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.