עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סנסנטר – Sancenter: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות סנסנטר – Sancenter – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סנסנטר – Sancenter במספר הטלפון: 03-6034443.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 10:00-19:45ימי ו' 10:00-14:45.
שירות לקוחות סנסנטר – Sancenter – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר sancenter.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות סנסנטר – Sancenter – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סנסנטר – Sancenter באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות סנסנטר – Sancenter – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות סנסנטר – Sancenter – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות סנסנטר – Sancenter – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סנסנטר – Sancenter באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות סנסנטר – Sancenter – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות סנסנטר – Sancenter – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות סנסנטר – Sancenter לכתובת הבאה: דיזנגוף 50, דיזנגוף סנטר, תל אביב.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.