עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עדיקה – Adika: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות עדיקה – Adika – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עדיקה – Adika במספר הטלפון: 03-800-1000.
שעות פעילות: ימים א׳-ה׳ בין השעות 08:00-20:00. יום ו' וערבי חג, החל מהשעה 08:00 ועד שעה לפני כניסת החג/השבת.
שירות לקוחות עדיקה – Adika – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר adikastyle.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות עדיקה – Adika – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עדיקה – Adika באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות עדיקה – Adika – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות עדיקה – Adika – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות עדיקה – Adika – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עדיקה – Adika באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות עדיקה – Adika – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות עדיקה – Adika – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות עדיקה – Adika לכתובת הבאה: יונה קרמניצקי 3, תל אביב.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.