עדכון אחרון: 25/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לתושב עיריית בני ברק: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לתושב עיריית בני ברק – טלפון / מוקד טלפוני
מספרי טלפון ליצירת קשר עם השירות לתושב של עיריית בני ברק:
- מוקד עירוני בני ברק: 106 או 03-7712900. חיוג מקוצר מטלפון נייד: 10633
- מרכזיה: 03-5776555
- מערכת ניתוב שיחות קולית: 03-5776100
- מוקד תשלום ארנונה: 3019* או 077-8996306. מענה בימים א'-ה' בשעות 8:30-19:00, ימי ו' בשעות 8:00-12:00
- מוקד תשלום ארנונה ממוחשב: 03-9275641. זמני מענה: 24 שעות ביממה
- מוקד תשלומי דוחות חניה ממוחשב: 03-9275909 (Citypay)
- מחלקת תלונות הציבור: 03-5776547
שירות לתושב עיריית בני ברק – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות עיריית בני ברק – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר bnei-brak.muni.il.
שירות לתושב עיריית בני ברק – דואר אלקטרוני
שירות לתושב עיריית בני ברק באמצעות אימייל:
- מוקד עירוני 106: [email protected]
- רשות החנייה העירונית בני ברק: [email protected]
שירות לקוחות עיריית בני ברק – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות כולל לתושב מעיריית בני ברק באמצעות צ'אט אונליין.
תשלום חנייה ובירור סטאטוס דוחות חניה קיימים באמצעות צ'אט – בקישור הזה.
שירות לתושב עיריית בני ברק – פייסבוק Facebook
עיריית בני ברק – דף פייסבוק: facebook.com/bneibrakmuni.
שירות לקוחות עיריית בני ברק – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לתושב עיריית בני ברק לכתובת הבאה: ירושלים 58 בני ברק, מיקוד 5144503.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
אני רוצה להתנדב