שירות לקוחות עיריית גבעתיים

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית גבעתיים: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות עיריית גבעתיים – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית גבעתיים במספר הטלפון: 03-733-6600.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות עיריית גבעתיים – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר givatayim.muni.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות עיריית גבעתיים – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית גבעתיים באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות עיריית גבעתיים – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות עיריית גבעתיים – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות עיריית גבעתיים – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית גבעתיים באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות עיריית גבעתיים – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות עיריית גבעתיים – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות עיריית גבעתיים לכתובת הבאה: שינקין 6‏ ‏גבעתיים‏.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!