עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית הרצליה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות עיריית הרצליה – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית הרצליה במספר הטלפון: 09-959-1520.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות עיריית הרצליה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר herzliya.muni.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות עיריית הרצליה – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית הרצליה באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות עיריית הרצליה – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות עיריית הרצליה – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות עיריית הרצליה – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית הרצליה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות עיריית הרצליה – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות עיריית הרצליה – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות עיריית הרצליה לכתובת הבאה: בן גוריון 22, הרצליה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.