שירות לקוחות עיריית ירושלים

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית ירושלים: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות עיריית ירושלים – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות עיריית ירושלים במספר הטלפון: 02-53146001.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות עיריית ירושלים – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר jerusalem.muni.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות עיריית ירושלים – דואר אלקטרוני

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

ksp מבצעים

שירות לקוחות עיריית ירושלים – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות עיריית ירושלים – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות עיריית ירושלים – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית ירושלים באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות עיריית ירושלים – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות עיריית ירושלים – כתובת

– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

כתיבת תגובה