עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית כרמיאל: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות עיריית כרמיאל – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית כרמיאל במספר הטלפון: 04-908-5555.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות עיריית כרמיאל – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר karmiel.muni.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות עיריית כרמיאל – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות עיריית כרמיאל – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות עיריית כרמיאל – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות עיריית כרמיאל – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית כרמיאל באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות עיריית כרמיאל – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות עיריית כרמיאל – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות עיריית כרמיאל לכתובת הבאה: שדרות קק"ל 100 כרמיאל.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.