עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית מגדל העמק: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות עיריית מגדל העמק – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית מגדל העמק במספר הטלפון: 04-650-7700.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות עיריית מגדל העמק – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר migdal-haemeq.muni.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות עיריית מגדל העמק – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות עיריית מגדל העמק – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות עיריית מגדל העמק – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות עיריית מגדל העמק – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית מגדל העמק באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות עיריית מגדל העמק – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות עיריית מגדל העמק – כתובת
לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.