עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא במספר הטלפון: 04-9578888.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר maltar.org.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא – כתובת
לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.