כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית קריית ביאליק: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות עיריית קריית ביאליק – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות עיריית קריית ביאליק במספר הטלפון: 04-878-0878.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות עיריית קריית ביאליק – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר qbialik.org.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות עיריית קריית ביאליק – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית קריית ביאליק באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות עיריית קריית ביאליק – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות עיריית קריית ביאליק – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות עיריית קריית ביאליק – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית קריית ביאליק באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות עיריית קריית ביאליק – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות עיריית קריית ביאליק – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות עיריית קריית ביאליק לכתובת הבאה: שד ירושלים 16, קריית ביאליק.