שירות לקוחות עיריית רמת גן

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית רמת גן: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות עיריית רמת גן – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות עיריית רמת גן במספר הטלפון: 03-675-3555.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות עיריית רמת גן – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר ramat-gan.muni.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות עיריית רמת גן – דואר אלקטרוני

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

ksp מבצעים

שירות לקוחות עיריית רמת גן – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות עיריית רמת גן – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות עיריית רמת גן – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית רמת גן באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות עיריית רמת גן – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות עיריית רמת גן – כתובת

– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

כתיבת תגובה