שירות לקוחות עיריית רעננה

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית רעננה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות עיריית רעננה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית רעננה במספר הטלפון: 09-762-2100.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות עיריית רעננה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר raanana.muni.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות עיריית רעננה – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית רעננה באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות עיריית רעננה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות עיריית רעננה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות עיריית רעננה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית רעננה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות עיריית רעננה – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות עיריית רעננה – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות עיריית רעננה לכתובת הבאה: אחוזה 103‏ ‏רעננה‏.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!