כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית תל אביב – יפו: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות עיריית תל אביב – יפו – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות עיריית תל אביב – יפו במספר הטלפון: *9106.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות עיריית תל אביב – יפו – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר tel-aviv.gov.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות עיריית תל אביב – יפו – דואר אלקטרוני
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות עיריית תל אביב – יפו – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות עיריית תל אביב – יפו – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות עיריית תל אביב – יפו – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית תל אביב – יפו באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות עיריית תל אביב – יפו – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות עיריית תל אביב – יפו – כתובת
– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.