כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עמינח: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות עמינח – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות עמינח במספר הטלפון: 077-9966630.
שעות פעילות: ימים א'–ה' בין השעות: 8:30-16:30.
שירות לקוחות עמינח – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר aminach.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות עמינח – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עמינח באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות עמינח – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות עמינח – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות עמינח – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עמינח באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות עמינח – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות עמינח – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות עמינח לכתובת הבאה: אזור תעשייה ניר-צבי, מיקוד: 72905.