עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עמל ומעבר: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות עמל ומעבר – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עמל ומעבר במספר הטלפון: 3856*.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות עמל ומעבר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר amalgroup.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות עמל ומעבר – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עמל ומעבר באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות עמל ומעבר – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות עמל ומעבר – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות עמל ומעבר – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עמל ומעבר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות עמל ומעבר – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות עמל ומעבר – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות עמל ומעבר לכתובת הבאה: אחוזה 301, רעננה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.