עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ער"ן – עזרה ראשונה נפשית: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות ער"ן – עזרה ראשונה נפשית – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ער"ן – עזרה ראשונה נפשית במספר הטלפון: 076-8844400.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות ער"ן – עזרה ראשונה נפשית – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר eran.org.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות ער"ן – עזרה ראשונה נפשית – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ער"ן – עזרה ראשונה נפשית באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות ער"ן – עזרה ראשונה נפשית – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות ער"ן – עזרה ראשונה נפשית – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות ער"ן – עזרה ראשונה נפשית – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ער"ן – עזרה ראשונה נפשית באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות ער"ן – עזרה ראשונה נפשית – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות ער"ן – עזרה ראשונה נפשית – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות ער"ן – עזרה ראשונה נפשית לכתובת הבאה: ת.ד. 7137 נתניה 4217002.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.