עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פזומט: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות פזומט – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פזומט במספר הטלפון: 09-8631188.
שעות פעילות: ימים א' – ד': 8:00 – 17:00
ימי חמישי: 8:00 – 16:00
ימי שישי וערבי חג: סגור.
מספרי טלפון נוספים:
שלוחה 2
שירות לקוחות פזומט – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר paz.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות פזומט – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פזומט באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות פזומט – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות פזומט – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות פזומט – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פזומט באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות פזומט – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות פזומט – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות פזומט לכתובת הבאה: מתחם יורו פארק,הולנד, יקום.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.