עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פמי בריאות: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות פמי בריאות – טלפון / מוקד
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פמי בריאות במספר הטלפון: 6560*.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 8:00-16:30.
מספרי טלפון נוספים:
טלפון נוסף: 03-5688145
שירות לקוחות פמי בריאות – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר femihealth.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות פמי בריאות – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פמי בריאות באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות פמי בריאות – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות פמי בריאות – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פמי בריאות באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות פמי בריאות – פייסבוק Facebook
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.
שירות לקוחות פמי בריאות – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות פמי בריאות – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות פמי בריאות לכתובת הבאה: המשביר 1, אזה"ת חולון.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.