כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פמי פרימיום: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות פמי פרימיום – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות פמי פרימיום במספר הטלפון: 03-9535656.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
מספרי טלפון נוספים:
656* מהנייד
שירות לקוחות פמי פרימיום – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר femipremium.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות פמי פרימיום – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פמי פרימיום באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות פמי פרימיום – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות פמי פרימיום – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות פמי פרימיום – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פמי פרימיום באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות פמי פרימיום – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות פמי פרימיום – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות פמי פרימיום לכתובת הבאה: המשביר 1, אזה"ת חולון.