שירות לקוחות פעמית סטור

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פעמית סטור: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות פעמית סטור – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פעמית סטור במספר הטלפון: 074-7937000.

שעות פעילות: ימים א'- ה' בין השעות 08:30-16:00.

שירות לקוחות פעמית סטור – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר peamitstore.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות פעמית סטור – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פעמית סטור באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות פעמית סטור – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות פעמית סטור – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות פעמית סטור – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פעמית סטור באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות פעמית סטור – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות פעמית סטור – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות פעמית סטור לכתובת הבאה: אזה"ת הר-טוב ב' בית שמש.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!