עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פתית: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות פתית – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פתית במספר הטלפון: 1-800-780-780.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות פתית – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר sherut-unilever.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות פתית – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פתית באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות פתית – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות פתית – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות פתית – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פתית באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות פתית – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות פתית – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות פתית לכתובת הבאה: גלבוע 4, ת.ד. 208, נתב”ג 70100, קריית שדה התעופה, ישראל.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.