שירות לקוחות צוציק

עדכון אחרון: 21/11/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות צוציק: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות צוציק – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות צוציק במספר הטלפון: 04-8220357.

שעות פעילות: ימים א'-ה': 10:00-17:00.

שירות לקוחות צוציק – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר zuzik.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות צוציק – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות צוציק באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות צוציק – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות צוציק – וואטסאפ Whatsapp

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות צוציק באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.

שירות לקוחות צוציק – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות צוציק באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות צוציק – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות צוציק – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות צוציק לכתובת הבאה: שד' טרומפלדור 53, חיפה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!