שירות לקוחות קונספט המכללה לעיצוב

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות קונספט המכללה לעיצוב: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות קונספט המכללה לעיצוב – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קונספט המכללה לעיצוב במספר הטלפון: 03-561-2029.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות קונספט המכללה לעיצוב – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר concept-academy.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות קונספט המכללה לעיצוב – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קונספט המכללה לעיצוב באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות קונספט המכללה לעיצוב – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות קונספט המכללה לעיצוב – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות קונספט המכללה לעיצוב – פייסבוק Facebook

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.

שירות לקוחות קונספט המכללה לעיצוב – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות קונספט המכללה לעיצוב – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות קונספט המכללה לעיצוב לכתובת הבאה: ‏שפע טל 10‏, תל אביב.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!