שירות לקוחות קופת חולים כללית

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות קופת חולים כללית: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות קופת חולים כללית – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות קופת חולים כללית במספר הטלפון: *2700.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 7:00-20:00. יום ו' – 07:00-13:00.

שירות לקוחות קופת חולים כללית – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר clalit.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות קופת חולים כללית – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קופת חולים כללית באמצעות המייל: [email protected].

ksp מבצעים

שירות לקוחות קופת חולים כללית – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות קופת חולים כללית – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות קופת חולים כללית – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קופת חולים כללית באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות קופת חולים כללית – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות קופת חולים כללית – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות קופת חולים כללית לכתובת הבאה: ארלוזורוב 101 תל אביב 62098.

כתיבת תגובה