שירות לקוחות קופת חולים כללית

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות קופת חולים כללית: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות קופת חולים כללית – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קופת חולים כללית במספר הטלפון: *2700.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 7:00-20:00. יום ו' – 07:00-13:00.

שירות לקוחות קופת חולים כללית – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר clalit.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות קופת חולים כללית – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קופת חולים כללית באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות קופת חולים כללית – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות קופת חולים כללית – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות קופת חולים כללית – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קופת חולים כללית באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות קופת חולים כללית – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות קופת חולים כללית – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות קופת חולים כללית לכתובת הבאה: ארלוזורוב 101 תל אביב 62098.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!