כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות קופת חולים מאוחדת: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות קופת חולים מאוחדת – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות קופת חולים מאוחדת במספר הטלפון: 03-5202323.
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות – 7:00-20:00. ימי ו' וערבי חג – 7:00-12:00.
שירות לקוחות קופת חולים מאוחדת – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר meuhedet.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות קופת חולים מאוחדת – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קופת חולים מאוחדת באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות קופת חולים מאוחדת – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות קופת חולים מאוחדת – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות קופת חולים מאוחדת – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קופת חולים מאוחדת באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות קופת חולים מאוחדת – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות קופת חולים מאוחדת – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות קופת חולים מאוחדת לכתובת הבאה: אבן גבירול 124, תל אביב 32038.