כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות קיפי: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות קיפי – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות קיפי במספר הטלפון: 072-338-4555.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 9:00-18:00 ימי ו' 9:00-13:00.
שירות לקוחות קיפי – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר kipi.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות קיפי – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קיפי באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות קיפי – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות קיפי – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות קיפי – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קיפי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות קיפי – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות קיפי – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות קיפי לכתובת הבאה: ת.ד 949 רמת גן.