עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות קמפוס ברושים: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות קמפוס ברושים – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קמפוס ברושים במספר הטלפון: 03-641-1961.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות קמפוס ברושים – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר broshim.tau.org.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות קמפוס ברושים – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קמפוס ברושים באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות קמפוס ברושים – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות קמפוס ברושים – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות קמפוס ברושים – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קמפוס ברושים באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות קמפוס ברושים – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות קמפוס ברושים – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות קמפוס ברושים לכתובת הבאה: חיים לבנון 30, תל אביב יפו.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.