כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות רב בריח: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות רב בריח – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות רב בריח במספר הטלפון: 1-800-800-100.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות רב בריח – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר rav-bariach.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות רב בריח – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רב בריח באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות רב בריח – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות רב בריח – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות רב בריח – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רב בריח באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות רב בריח – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות רב בריח – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות רב בריח לכתובת הבאה: רח’ האופה 31 אזור תעשיה דרומי ת.ד.