עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ריקושט: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות ריקושט – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ריקושט במספר הטלפון: 077-6048670.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 9:00-19:00
ימי ו' 9:00-13:00.
מספרי טלפון נוספים:
טלפון נוסף: 04-6508685
שירות לקוחות ריקושט – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר rikushet.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות ריקושט – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ריקושט באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות ריקושט – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות ריקושט – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות ריקושט – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ריקושט באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות ריקושט – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות ריקושט – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות ריקושט לכתובת הבאה: קומבה 8, חדרה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.