עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות שגיב: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות שגיב – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שגיב במספר הטלפון: 08-6565333.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 17:00.
מספרי טלפון נוספים:
שלוחה 103
שירות לקוחות שגיב – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר sagiv.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות שגיב – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שגיב באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות שגיב – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות שגיב – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות שגיב – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שגיב באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות שגיב – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות שגיב – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות שגיב לכתובת הבאה: קיבוץ משאבי שדה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.