עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות שטראוס – Strauss: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות שטראוס – Strauss – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שטראוס – Strauss במספר הטלפון: 6860*.
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:00.
שירות לקוחות שטראוס – Strauss – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר strauss-group.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות שטראוס – Strauss – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שטראוס – Strauss באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות שטראוס – Strauss – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות שטראוס – Strauss – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות שטראוס – Strauss – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שטראוס – Strauss באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות שטראוס – Strauss – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות שטראוס – Strauss – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות שטראוס – Strauss לכתובת הבאה: הסיבים 49, ת.ד. 194, פתח תקווה 49517.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.