שירות לקוחות שי סיעוד

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות שי סיעוד: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות שי סיעוד – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שי סיעוד במספר הטלפון: 1700-501-900.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

מספרי טלפון נוספים:

טלפון נוסף: 054-5851919

שירות לקוחות שי סיעוד – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר shay-siud.org.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות שי סיעוד – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שי סיעוד באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות שי סיעוד – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות שי סיעוד – וואטסאפ Whatsapp

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שי סיעוד באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.

שירות לקוחות שי סיעוד – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שי סיעוד באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות שי סיעוד – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות שי סיעוד – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות שי סיעוד לכתובת הבאה: ניצנים 39, מגדל העמק.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!