שירות לקוחות שר"פ פלוס

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות שר"פ פלוס: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות שר"פ פלוס – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שר"פ פלוס במספר הטלפון: 073-3700-700.

שעות פעילות: ימים א'-ה': 9:00-19:00.

שירות לקוחות שר"פ פלוס – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר sharapplus.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות שר"פ פלוס – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שר"פ פלוס באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות שר"פ פלוס – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות שר"פ פלוס – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות שר"פ פלוס – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שר"פ פלוס באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות שר"פ פלוס – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות שר"פ פלוס – כתובת

לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!