שירות לקוחות תדיראן

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות תדיראן: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות תדיראן – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות תדיראן במספר הטלפון: 1-700-700-946.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:30, ימי ו' בין השעות 8:00-12:00.

שירות לקוחות תדיראן – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר tadiran-group.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות תדיראן – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תדיראן באמצעות המייל: [email protected].

ksp מבצעים

שירות לקוחות תדיראן – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות תדיראן – ווטסאפ – Whatsapp

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תדיראן באמצעות ווטסאפ whatsapp: בקישור הזה.

שירות לקוחות תדיראן – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תדיראן באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות תדיראן – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות תדיראן – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות תדיראן לכתובת הבאה: הלהב 7, אזור תעשיה, חולון.

כתיבת תגובה