עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות תלמה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות תלמה – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תלמה במספר הטלפון: 1-800-780-780.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות תלמה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר sherut-unilever.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות תלמה – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תלמה באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות תלמה – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות תלמה – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות תלמה – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תלמה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות תלמה – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות תלמה – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות תלמה לכתובת הבאה: גלבוע 4, ת.ד. 208, נתב”ג 70100, קריית שדה התעופה, ישראל.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.