כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות תל אופן: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות תל אופן – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות תל אופן במספר הטלפון: 6070*.
שעות פעילות: ימים ראשון – חמישי: 7:00 – 21:00.
ימי שישי וערבי חג: 7:00 – 14:00..
שירות לקוחות תל אופן – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר tel-o-fun.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות תל אופן – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תל אופן באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות תל אופן – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות תל אופן – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות תל אופן – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תל אופן באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות תל אופן – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות תל אופן – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות תל אופן לכתובת הבאה: ת.ד. 8141, תל אביב-יפו, מיקוד 6816712.