עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות תל אופן: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות תל אופן – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תל אופן במספר הטלפון: 6070*.
שעות פעילות:
- ימים ראשון – חמישי: 7:00 – 21:00
- ימי שישי וערבי חג: 7:00 – 14:00
שירות לקוחות תל אופן – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר tel-o-fun.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות תל אופן – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תל אופן באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות תל אופן – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות תל אופן – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות תל אופן – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תל אופן באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות תל אופן – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות תל אופן – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות תל אופן לכתובת הבאה: ת.ד. 8141, תל אביב-יפו, מיקוד 6816712.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.