כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות Amika – אמיקה: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות Amika – אמיקה – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות Amika – אמיקה במספר הטלפון: 03-6352635.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 9:00-17:00.
שירות לקוחות Amika – אמיקה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר loveamika.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות Amika – אמיקה – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Amika – אמיקה באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות Amika – אמיקה – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות Amika – אמיקה – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות Amika – אמיקה – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Amika – אמיקה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות Amika – אמיקה – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות Amika – אמיקה – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות Amika – אמיקה לכתובת הבאה: תל גיבורים 5, בית טפר, קומה 4, תל-אביב.