עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות Amika – אמיקה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות Amika – אמיקה – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Amika – אמיקה במספר הטלפון: 03-6352635.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 9:00-17:00.
שירות לקוחות Amika – אמיקה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר loveamika.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות Amika – אמיקה – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Amika – אמיקה באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות Amika – אמיקה – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות Amika – אמיקה – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות Amika – אמיקה – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Amika – אמיקה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות Amika – אמיקה – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות Amika – אמיקה – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות Amika – אמיקה לכתובת הבאה: תל גיבורים 5, בית טפר, קומה 4, תל-אביב.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.