עדכון אחרון: 05/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות DHL: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות DHL ישראל – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות DHL ישראל במספרי הטלפון הבאים:
- 1-700-707-345
- 345*
- פניות בנושא משלוחים במשקל של יותר מ-30 ק"ג – 03-9719111
זמני מענה טלפוני: ימים א'-ה' בשעות 8:00-16:00.
שירות לקוחות DHL ישראל – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות DHL זמין באמצעות הודעות וואטסאפ במספר הטלפון: 052-6350003.
לחצו כאן לשליחת הודעות ווצאפ לנציג שירות לקוחות DHL ישראל.
זמני מענה באמצעות וואטסאפ: 24/7.
שירות לקוחות DHL ישראל – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר dhl.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות DHL ישראל – דואר אלקטרוני
שירות לקוחות DHL ישראל זמין באמצעות מייל בכתובת: [email protected].
שירות לקוחות DHL ישראל – צ'אט Chat
שירות לקוחות DHL ישראל זמין באמצעות צ'אט אונליין בכתובת: mydhl.express.dhl.
שירות לקוחות DHL ישראל – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות DHL ישראל באמצעות הפייסבוק: facebook.com/DHLExpressIL.
שירות לקוחות DHL – טוויטר Twitter
DHL אקספרס – חשבון טוויטר: twitter.com/DHLexpress.
שירות לקוחות DHL ישראל – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות DHL לכתובת הבאה: איירפורט סיטי 47, נמל תעופה בן גוריון.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.