שירות לקוחות E-post – אי פוסט

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות E-post – אי פוסט: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות E-post – אי פוסט – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות E-post – אי פוסט במספר הטלפון: 03-924-4441.

שעות פעילות: ימים א'-ה': 9:00-17:00.

שירות לקוחות E-post – אי פוסט – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר e-post.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות E-post – אי פוסט – דואר אלקטרוני

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

ksp מבצעים

שירות לקוחות E-post – אי פוסט – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות E-post – אי פוסט – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות E-post – אי פוסט – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות E-post – אי פוסט באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות E-post – אי פוסט – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות E-post – אי פוסט – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות E-post – אי פוסט לכתובת הבאה: מפעלים 9, פתח תקווה.

כתיבת תגובה