עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות I-SAFE: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות I-SAFE – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות I-SAFE במספר הטלפון: 09-7457046.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות I-SAFE – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר i-safe.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות I-SAFE – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות I-SAFE באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות I-SAFE – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות I-SAFE – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות I-SAFE – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות I-SAFE באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות I-SAFE – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות I-SAFE – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות I-SAFE לכתובת הבאה: התעשייה 5, רעננה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.