כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות I-SAFE: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות I-SAFE – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות I-SAFE במספר הטלפון: 09-7457046.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות I-SAFE – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר i-safe.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות I-SAFE – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות I-SAFE באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות I-SAFE – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות I-SAFE – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות I-SAFE – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות I-SAFE באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות I-SAFE – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות I-SAFE – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות I-SAFE לכתובת הבאה: התעשייה 5, רעננה.