כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות Laline – ללין: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות Laline – ללין – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות Laline – ללין במספר הטלפון: 03-905-1740.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 09:00-19:00 יום ו' וערבי חג: 09:00-13:00.
מספרי טלפון נוספים:
פקס: 03-9721490
שירות לקוחות Laline – ללין – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר laline.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות Laline – ללין – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Laline – ללין באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות Laline – ללין – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות Laline – ללין – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות Laline – ללין – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Laline – ללין באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות Laline – ללין – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות Laline – ללין – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות Laline – ללין לכתובת הבאה: רחוב החרמון 9, קריית שדה התעופה, ת.ד. 125, מיקוד 70100 נתב"ג.