עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות Tarya – טריא: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות Tarya – טריא – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Tarya – טריא במספר הטלפון: 9826*.
טלפון נוסף: 03-910-7272
שעות פעילות: ימים א'-ה': 8:30-17:00.
שירות לקוחות Tarya – טריא – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר tarya.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות Tarya – טריא – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Tarya – טריא באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות Tarya – טריא – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות Tarya – טריא – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות Tarya – טריא – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Tarya – טריא באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות Tarya – טריא – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות Tarya – טריא – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות Tarya – טריא לכתובת הבאה: המלאכה 15, ראש-העין.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.