עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות Triple C – טריפל סי: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות Triple C – טריפל סי – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Triple C – טריפל סי במספר הטלפון: 03-9204600.
מספר טלפון נוסף: 6400*.
שעות פעילות: 24/7.
שירות לקוחות Triple C – טריפל סי – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר ccc.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות Triple C – טריפל סי – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Triple C – טריפל סי באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות Triple C – טריפל סי – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות Triple C – טריפל סי – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות Triple C – טריפל סי – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Triple C – טריפל סי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות Triple C – טריפל סי – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות Triple C – טריפל סי – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות Triple C – טריפל סי לכתובת הבאה: הסיבים 49, פתח תקווה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.