שירות לקוחות Walk In – ווק-אין

עדכון אחרון: 21/11/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות Walk In – ווק-אין: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות Walk In – ווק-אין – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Walk In – ווק-אין במספר הטלפון: 1700-70-70-12.

שעות פעילות: ימים א'-ה': 9:00-17:00.

שירות לקוחות Walk In – ווק-אין – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר walkin.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות Walk In – ווק-אין – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Walk In – ווק-אין באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות Walk In – ווק-אין – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות Walk In – ווק-אין – וואטסאפ Whatsapp

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Walk In – ווק-אין באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.

שירות לקוחות Walk In – ווק-אין – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Walk In – ווק-אין באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות Walk In – ווק-אין – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות Walk In – ווק-אין – כתובת

לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!