עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ווישור WeSure: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות ווישור WeSure – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ווישור WeSure במספרי הטלפון:
- טלפון: 09-789-0023
- חיוג מקוצר: 6835*
שעות פעילות: ימים א'-ה': 8:00-17:30. ימי ו': 8:30-12:30.
שירות לקוחות ווישור WeSure – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ווישור WeSure באמצעות וואטסאפ בטלפון: 054-1466490.
זמני מענה באמצעות וואצאפ:
- ימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:00
- ימי ו' בין השעות 8:30-12:30
לחצו כאן לשליחת הודעת ווצאפ לשירות לקוחות ווישור WeSure.
שירות לקוחות ווישור WeSure – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר we-sure.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות ווישור WeSure – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ווישור WeSure באמצעות המייל: [email protected].
מחלקת תביעות – אימייל: [email protected].
שירות לקוחות ווישור WeSure – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות ווישור WeSure – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות We Sure – ווישור ביטוח בדף הפייסבוק: facebook.com/wesureins.
שירות לקוחות ווישור WeSure – אינסטגרם Instagram
ווישור ביטוח WeSure – חשבון אינסטגרם: instagram.com/wesure.il.
שירות לקוחות ווישור WeSure – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות ווישור WeSure בכתובת: דרך השרון 12, מרכז שרונה, כפר סבא, 4427125.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.