עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות We4G: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות We4G – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות We4G במספר הטלפון: 0051*.
מספר נוסף: 051-544-5555
שעות פעילות: ימים א'-ה': שעות 8:00-18:00, ימי ו' וערבי חג: שעות 8:00-13:00. מוקד תמיכה טכנית: פעיל 24/7.
שירות לקוחות We4G – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר we4g.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות We4G – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות We4G באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות We4G – צ'אט Chat
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות We4G באמצעות צ'אט אונליין: בקישור הזה.
שירות לקוחות We4G – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות We4G באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות We4G – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות We4G באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות We4G – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות We4G – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות We4G לכתובת הבאה: רח' אודם 1, פתח תקווה 4951784.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.