שירות לקוחות הבנק הבינלאומי

עדכון אחרון: 21/11/2023

הבנק הבינלאומי הוא אחד מ-4 הבנקים הגדולים בישראל. ריכזנו כאן את הדרכים הטובות ביותר ליצור קשר עם שירות לקוחות הבנק הבינלאומי.

שירות לקוחות הבנק הבינלאומי – מספרי טלפון

מוקד שירות לקוחות הבנק הבינלאומי במספרי הטלפון: 

  • טלפון: 03-5130031
  • חיוג מקוצר: 3009*
  • חיוג מחו"ל: 972-3-513-0031+
  • שירות באמצעות הודעות SMS בטלפון 03-5130810
  • תמיכה טכנית: 03-5130003
  • מוקד משכנתאות Call בטלפון 3533*
  • מוקד 24 שעות ביממה: 3009*

המענה האנושי במוקד שירות הלקוחות פעיל בימים א'-ה' בשעות 08:00-19:00, ובימי ו' וערבי חג בשעות 08:00-13:00.

ניתן להיעזר במענה הממוחשב בכל יום, 24/7.

שירות לקוחות בנק הבינלאומי – וואטסאפ Whatsapp

שירות לקוחות הבנק הבינלאומי אינו זמין באמצעות הודעות וואטסאפ.

שירות לקוחות הבנק הבינלאומי – אתר אינטרנט

ניתן לפנות לשירות לקוחות הבנק הבינלאומי באמצעות טופס באתר האינטרנט של הבינלאומי.

פעולות נוספות בשירות עצמי זמינות באתר הבנק הבינלאומי fibi.co.il.

שירות לקוחות הבנק הבינלאומי – דואר אלקטרוני

פנייה באמצעות אימייל לכתובת [email protected].

שירות לקוחות הבנק הבינלאומי – רשתות חברתיות

שירות לקוחות הבנק הבינלאומי – כתובת דואר

כתובת למשלוח דואר: אחד העם 9, ת"ד 29036, תל אביב, 61290.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

error: Content is protected !!