9 טיפים לקבלת שירות לקוחות טוב יותר

עדכון אחרון: 21/11/2023

tips for getting better customer service

מרכזי שירות הלקוחות של החברות השונות נבדלים זה מזה באופן משמעותי – חלק מהחברות מצטיינות במתן שירות ללקוחותיהן, וחלקן האחר – בעיקר מאכזבות את הלקוחות.

אך קיימים מספר דברים שגם אנחנו כלקוחות יכולים לעשות על מנת לקבל שירות לקוחות טוב יותר. ריכזנו כאן 9 טיפים שיעזרו לכם לקבל שירות לקוחות טוב ומהיר יותר.

1. השתמשו באיזור השירות העצמי

חלק מהחברות מספקות אפשרויות נרחבות לקבלת מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי.

שימוש באזור שירות עצמי המספק תשובות לשאלות נפוצות עימן מתמודדים הלקוחות באופן יומיומי, יכול לחסוך את הצורך לבזבז זמן על פנייה לשירות הלקוחות של החברה.

2. דברו עם אדם אמיתי

שירות לקוחות באמצעות בוטים בפייסבוק או באתר האינטרנט הפך בשנים האחרונות ליותר ויותר נפוץ, אך ברוב המקרים נראה שהבוטים עדיין מוגבלים ביכולתם לתת תמיכה ושירות באיכות גבוהה.

בכל הזדמנות אפשרית – העדיפו לדבר או לשוחח עם אדם אמיתי, ואל תבזבזו את זמנכם על בוט.

3. התקשרו בבוקר

הזמן הטוב ביותר להתקשר למוקדי שירות לקוחות הוא בדרך כלל בבוקר, בין השעות 7 בבוקר ל-12 בצהריים.

הזמן הגרוע ביותר להתקשר למוקד שירות לקוחות הוא על פי רוב בשעות אחר הצהריים, בין השעות 16:00-20:00.

4. אל תתקשרו ביום ראשון

יום ראשון הוא בדרך כלל היום העמוס ביותר במוקדי הטלפונים, דבר הגורם לזמני המתנה ארוכים יותר ולנציגים פחות סבלניים.

השתדלו להתקשר למוקדי השירות בימים שני-רביעי, שנוטים להיות פחות עמוסים ברוב המוקדים.

5. בואו מוכנים

אם נדרשים מסמכים או נתונים לקבלת השירות המבוקש – הכינו אותם מבעוד מועד על מנת שתוכלו לחסוך זמן מיותר ושיחות חוזרות.

6. היו נחמדים

מילה טובה, או טון נעים יכולים לגרום לאנשים אחרים למוטיבציה גבוהה יותר לעזור לכם.

השתדלו לזכור שברוב המקרים, נציג שירות הלקוחות עימו אתם מדברים אינו אחראי לבעיה בה נתקלתם.

7. היו אסרטיביים

נחמדות אינה סותרת אסרטיביות. אל תסתפקו בתשובות חלקיות או שאינן מספקות, ובמידת הצורך – בקשו לדבר עם מנהל.

8. דברו עם מנהל/ת

ברוב החברות, רמות הידע והסמכות הניתנות לנציגי התמיכה ושירות הלקוחות מוגבלות.

אם אתם מרגישים שיכולתו של הנציג לעזור לכם הינה מוגבלת – בקשו לשוחח עם מנהל/ת שלו.

9. אמרו תודה

שירות לקוחות ניתן בדרך כלל על ידי בני אדם. הראו את הערכתכם – זה הדבר הנחמד לעשות, וזה גם טוב לקארמה…

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

error: Content is protected !!